NKI Nettstudier fikk Rosing prisen for årets nettsted 2011

 

Salgs- og markedsdirektør Morten Blixrud og prosjektleder Aleksander Dye

NKI Nettstudier er kåret til årets beste nettsted  noe som er veldig hyggelig å ta med videre. Det er en stor glede som prosjektleder for nki.no å motta
Rosing prisen for beste nettsted i 2011 som viser at prosjektet har levert et godt produkt.

Juryens begrunnelse: Når en virksomhet skal selge læring på nett blir gode nettsider kanskje enda viktigere. NKI.no gir et umiddelbart profesjonelt og seriøst inntrykk, uten at de har falt i den tradisjonelle ”corporate look and feel”-fellen. NKI viser evne til å prioritere og å prioritere vekk. Resultatet er tydelige budskap og intuitive innganger.

Dette prosjektet krevde at mange parter var koordinerte og styringsgruppen for prosjektet viste stor tillit, men stilte også mange gode spørsmål som tilsammen har blitt et godt produkt. Det var utrolig spennende å jobbe tett med IXD, iProspect og Carat som bidro med et godt samarbeid og spennende dialoger. Det var også mange internt hos NKI Nettstudier som bidro masse. Prosjektet har krevd at mange nye veier er gått opp og mye involvering fra de ansatte. Tusen takk til alle som har bidratt i prosjektet og spesielt til salgs- og markedsdirektør Morten Blixrud og administrerende direktør Kjetil Ørbeck som har vist stor tillit og engasjement i prosjektet.

Linker:

http://www.inma.no/ARTIKLER/Alle-artikler/Rosing-prisen-til-NKI-Nettstudier
http://www.budstikka.no/nyheter/nki-nettstudier-arets-beste-nettsted-1.6623173
http://www.nki.no/hva-skjer/nyheter-og-aktuelt/nyheter/nki-nettstudier-kaaret-til-aarets-beste-nettsted
http://www.pressemeldinger.no/read.asp?RecNo=139597
http://www.ixd.no/nyheter/rosing.html
http://www.dataforeningen.no/rosing-prisutdeling.4986974-133913.html

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *